با توجه به موارد مرتبط با کووید-19، مانند کیتهای آزمایش ویروس و آنتیبادی، واکسنها، و داروهایی که تقاضای بالایی دارند و نیاز به توزیع به موقع دارند بلیط هواپیما ، تیم ما بهطور شبانه روزی کار کرده است تا راهحلهای حساس زمانی ارائه کند که الزامات رسیدگی را برآورده کند. . برای کیتهای تست COVID-19، تیم ما روی پروازهایی از چین، ایالات متحده، اروپا و سایر مسیرهای جهانی کار کرده است تا تجهیزات پزشکی لازم را که به مبارزه با ویروس در سراسر همهگیری کمک میکند، منتقل کند.
برای این نوع محموله با رویه های حمل و نقل دقیق و حساس، ما Envirotainers دارویی را ترتیب دادیم که ظروف دمای بسیار تنظیم شده هستند. به منظور حفظ یکپارچگی این کیت های آزمایشی، تیم ما برای بررسی دمای ساعتی در حین حمل و نقل هماهنگ کرده و تدارکات اضافی را ارائه می دهد.کاپیتان ها تنها کسانی نیستند که تحت تاثیر این عدم تعادل قدرت قرار می گیرند. در دهه 1970، مطالعهای که در یک شبیهساز پرواز انجام شد، نشان داد که وقتی کاپیتانها وانمود کردند که هوشیاری خود را در هنگام فرود از دست میدهند، تقریباً یک نفر از هر چهار افسر اول نتوانستند کنترلها را به دست بگیرند. با توجه به تغییراتی که از آن زمان در سازمان کابین خلبان رخ داده است، بعید است که یک مطالعه جدید چنین نتایج نگران کننده ای را به همراه داشته باشد. با این حال، نشان میدهد که تحت شرایط خاص، افسران اول بلیط هواپیما مشهد تهران میتوانند نسبت به کاپیتان احساس تعهد، مسئولیت یا مشروعیت کمتری داشته باشند و در واکنش مناسب شکست بخورند.
یک کاپیتان بیش از حد مستبد می تواند این تمایل را به شدت تشدید کند و حتی افسران اول را تا حدی فلج کند که صرفاً به تماشاچیان تبدیل شوند. این در هنگام سقوط پرواز باری 8509 کره ای رخ داد . کاپیتان، یک خلبان سابق نظامی سلطهجو، مرتکب خطای فاجعهباری شد. افسر اول متوجه شد اما از ترس انتقام کاری انجام نداد. این هواپیما کمتر از 60 ثانیه پس از بلند شدن به زمین برخورد کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند.
در نهایت، تعصب هاله می تواند افسران اول را نیز تحت تاثیر قرار دهد، که گاهی کاپیتان را دانا و خطاناپذیر می دانند. آنها کمتر تمایل دارند که کاپیتان ها را به چالش بکشند و بیشتر در برابر تصمیمات آنها تسلیم می شوند (سوگیری مطابقت) که می تواند تأثیر منفی بر ایمنی داشته باشد.